مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 09:222022-03-23اقتصادي

به جریان افتادن کارخانه مخروبه فولاد/بازگشت به کار500کارگر


معاون دادستان کل کشور از به جریان افتادن چرخ یک کارخانه و همچنین بازگشت به کار 500نیروی کار یک شرکت خودرویی خبرداد.

- ، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور با اشاره به اقدامات قوه قضاییه در راستای به جریان افتادن خط تولید یک کارخانه ورشکسته فولاد گفت: مسئله ورشکستگی یک کارخانه فولاد و بیکاری کارگران در این کارخانه به یک سال و نیم گذشته مربوط می شود و ما پیرو اطلاع از این مسئله به سرعت بازدیدی از این مجموعه داشتیم.

وی با بیان اینکه این کارخانه در جاده کرج استقرار دارد، گفت: متأسفانه این کارخانه به یک مخروبه تبدیل شده بود و ما در ادامه مدیر این کارخانه و سایر مسئولین را دعوت به جلسه ای کردیم تا پیرو تعاملات صورت گرفته خط تولید این کارخانجات مجدداً فعال شود.

معاون دادستان قضایی کل کشور تاکید کرد: در نهایت و پیرو اقدامات صورت گرفته این کارخانجات به صورت اجاره مجدداً به صاحبان قبلی اش بازگردانده شد.

عمرانی بیان داشت: در ادامه این کارخانه، خط تولید لوله مفتولی را به جریان انداخت و ما در این بخش هم بازدیدی از این کارخانه داشتیم.

وی با بیان اینکه این کارخانه مشکلات عدیده ای با بانک ها داشت، اظهار داشت: هنوز هم اقدامات و جلسات مسئولین قضایی در این بخش ادامه دارد، با این حال پیشرفت ها در این بخش هر روز روند بهتری پیدا کرده و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به جریان افتادن کارخانه مخروبه فولاد/بازگشت به کار500کارگر

به جریان افتادن کارخانه مخروبه فولاد/بازگشت به کار500کارگر