مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 23:072022-03-22اجتماعي

افزایش تعداد زائران عمره رمضانیه/ ضیافت افطار امسال در مسجدالحرام برگزار می شود


سعودی ها در ماه رمضان امسال با کاهش محدودیت های کرونایی، درصدد افزایش تعداد زائران هستند و قرار است ضیافت افطاری امسال را در خانه خدا متفاوت از سال گذشته برپا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزار فارس، در آستانه ماه رمضان متولیان مسجدالحرام و حرم نبوی اعلام کرده اند که امسال سفره های افطاری پهن شده و زائران می توانند در مراسم افطاری حرمین شریفین که به شیوه نوین اجرایی می شود، حضور یابند.

  البته سال گذشته نیز بسته های افطاری بین نمازگزاران توزیع شد، اما مثل سابق سفره های افطاری پهن نشد تا زائران بتوانند در کنار یکدیگر به افطار مشغول شوند.

با این وجود، امسال متولیان حرمین شریفین از برپایی سفره های افطاری با شیوه متفاوت از سال گذشته خبر دادند و قرار است جزییات این ضیافت افطاری برای زائران مشخص شود.

اما شنیده ها حاکی است که پهن شدن سفره افطاری همچون ایام قبل از کرونا و کاهش فاصله های اجتماعی و توزیع غذای گرم بین زائران بخشی از این تحولات است.

همچنین پیش بینی شده که در عمره رمضانیه هر شب بیش از 60 هزار بسته افطاری توزیع شود که این امر نشان از افزایش تعداد زائران در ایام ماه رمضان است.

  علاوه بر این، عربستان از همه زائران کشورهای مختلف دعوت کرده است تا در مراسم عمره رمضانیه حضور یابند و با لغو برخی محدودیت های کرونایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد زائران عمره رمضانیه/ ضیافت افطار امسال در مسجدالحرام برگزار می شود

افزایش تعداد زائران عمره رمضانیه/ ضیافت افطار امسال در مسجدالحرام برگزار می شود