مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 13:272022-03-22حوادث

انهدام باند سارقان مسلح سیم های کابل در گنبدکاووس


فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری سارقان مسلح سیم های کابل در شهرستان خبر داد.

- ، سرهنگ محمود علی فر بعدازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در پی خبری مبنی بر سرقت مسلحانه سیم های کابل و همچنین وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در شهرستان گنبدکاووس ماموران انتظامی به طور ویژه دستگیری عامل یا عاملان وقوع جرم را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس افزود: پس از بررسی های میدانی از محل وقوع جرم، انجام اقدامات اطلاعاتی، بازبینی دوربین های مداربسته، موفق شدند خودروی کوییک سفیدرنگ که اقدام به سرقت مسلحانه سیم های کابل می کرد را شناسایی کنند.

علی فر بیان کرد: در ادامه با تلاش های اطلاعاتی، متهمان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه از مخفیگاه سارقان یک دستگاه خودرو، یک قبضه اسلحه وینچستر، هفت عدد فشنگ، سه عدد اسپری غیرمجاز، کمربند مخصوص اداره برق، سه عدد قیچی و تجهیزات مخصوص قطع کابل کشف شدخاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از شهروندان خواست: هر گونه موارد مشکوک و پرسه زدن افراد ولگرد در محلات را به مرکز فوریت های پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان مسلح سیم های کابل در گنبدکاووس

انهدام باند سارقان مسلح سیم های کابل در گنبدکاووس