مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 11:222022-03-22حوادث

انهدام باند سارقان مسلح جاده ای در جنوب سیستان و بلوچستان


سردار احمد طاهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی گزارش واصله مبنی بر اینکه سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو 405 در محورهای مواصلاتی حوزه شهرستان های خاش و ایرانشهر اقدام به تیراندازی و سرقت مسلحانه اموال رانندگان خودروهای عبوری می کنند دستگیری عاملان این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار تکاوران قرارگاه عملیاتی انتظامی عمار پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه به منظور دستگیری سارقان یک تیم عملیاتی از رزمندگان تکاوری 108عمار مأمور تأمین امنیت و کنترل محور های مواصلاتی شهرستان های مذکور شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلاش تکاوران پلیس برای به دام انداختن سارقان ادامه داشت تا این مأموران در هنگام گشت زنی و کنترل در منطقه دشت آب خوان 4 سارق مسلح را که به وسیله یک دستگاه خودروی پژو 405 با پلاک مخدوش قصد سرقت مسلحانه اموال یکی از مسافرین عبوری را داشتند مشاهده و آنها را در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار طاهری در ادامه بیان کرد: از این سارقان یک قبضه سلاح کلت کمری و چند تیغه سلاح سرد به دست آمد.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و با تأکید بر عزم جدی مأموران انتظامی در برخورد با سارقان و اخلالگران امنیت عمومی از شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان مسلح جاده ای در جنوب سیستان و بلوچستان

انهدام باند سارقان مسلح جاده ای در جنوب سیستان و بلوچستان