مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 10:572022-03-22ورزشي

استقبال گردشگران از جاذبه های قشم/ 590 هزار بازدید از سایت های گردشگری انجام شد


رییس کمیته گردشگری و اماکن تفریحی ستاد سفر قشم گفت: در پنج روز گذشته (25 تا 29 اسفند ماه) 592 هزار و 699 بازدید از سایت های گردشگری این جزیره زیبا انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، علیرضا امری کاظمی صبح امروز با اعلام این مطلب، اظهار داشت: جزایر ناز با 532 هزار و 500 بازدید کننده در جایگاه نخست قرار دارد و پس از آن خلیج دلفین های هنگام با 16 هزار و 14 و جنگل دریایی حرا با 14 هزار و 846 بازدید در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

وی با اعلام اینکه گردشگران قشم در سفر به این جزیره از 22 سایت  و مراکز تفریحی – گردشگری بازدید کردند، ادامه داد: دره ستاره ها، تنگه چاهکوه، موزه لنج سازی روستای گوران، بندرتاریخی لافت، غار نمکدان و قلعه پرتغالی ها از دیگر اماکن پربازدید گردشگران در این ایام بوده است.

به گفته رییس کمیته گردشگری و اماکن تفریحی ستاد سفر قشم، روحیه مهمان دوستی مردمان جزیره و سایت های بی نظیر و کم نظیر گردشگری قشم مهمترین عامل سفر مردم از نقاط مختلف ایران و کشورهای خارجی به این جزیره است.

وی یادآور شد: برپایی ورزش های متنوع هوایی در جزایر ناز، غواصی و لذت بردن از شگفتی های عالم خلقت در زیر دریا به همراه ورزش های متنوع روی آب و تفریحات و ورزش های ساحلی هم از دیگر دلایل مهم سفر به قشم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال گردشگران از جاذبه های قشم/ 590 هزار بازدید از سایت های گردشگری انجام شد

استقبال گردشگران از جاذبه های قشم/ 590 هزار بازدید از سایت های گردشگری انجام شد