مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 09:022022-03-22سياسي

الزام تمام تأسیسات گردشگری به ثبت نام در سامانه «ایران من»


رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر از الزام تمام تاسیسات گردشگری به ثبت نام در سامانه «ایران من» گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی اصغر شالبافیان رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر و معاون گردشگری کشور در حاشیه بازدید وزیر کشور از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: موضوع سفر با محوریت استانداران محترم و مشارکت همه دستگاه های خدمات رسانی استان ها از اواخر آبان ماه تا تاریخ 26 اسفندماه طی 1080 جلسه در سطح استانی، شهرستانی و هماهنگی های لازم در سطح بخش و همچنین مشارکت دهیاران برگزار شده و مشارکت هایی از این قبیل داشتیم.

وی ادامه داد: به جهت موضوعات خاص ستاد سفر در کشور، مدیریت صحیح بیماری و اینکه در دو سال اخیر حجم سفر ها کم بوده، اختیارات و تمرکز فرماندهی به استان ها و استانداران واگذار شده است.

در جلسه ای که امروز با حضور وزیر کشور داشتیم، 31 ستاد اجرایی استان ها گزارشات خودشان را آماده داشتند و برخی از منتخبین آنها به تشخیص وزیر کشور گزارشات خود را توسط استانداران ارائه دادند.

وی ادامه داد: مشکلات احتمالی که وجود داشت برای بر طرف شدن مطرح شد، چند مورد هم بود نیاز به هماهنگی در سطح ملی داشت که قرار شد پیگیری آنها از طرف ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و همچنین دستگاه های ملی عضو ستاد انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام تمام تأسیسات گردشگری به ثبت نام در سامانه «ایران من»

الزام تمام تأسیسات گردشگری به ثبت نام در سامانه «ایران من»