مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 02:122022-03-21اجتماعي

ساخت 49 درصد کلاس های درس در 5 سال اخیر با مشارکت خیرین


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به نقش خیرین در امر مدرسه سازی گفت: 49 درصد کلاس های مدارس بهره برداری شده در پنج سال اخیر با مشارکت خیرین مدرسه ساز ساخته شده اند که از این مقدار 17 درصد به طور کامل توسط خود خیرین و 32 درصد آن با مشارکت دولت ساخته شده است.

- مهراله رخشانی مهر در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به اینکه در راستای تکریم خیرین مدرسه ساز چه اقدامات عمده ای انجام شده است؟ اظهار کرد: خیرین به عنوان بازوان اصلی مدرسه سازی در کشورمان هستند که بسیاری از فضاهای آموزشی با مشارکت این نیک اندیشان احداث می شود.

وی افزود: همواره در تلاش هستیم تا ضمن تکریم و تقدیر از زحمات این شیرزنان و غیورمردان ایران اسلامی، بتوانیم به صورت شایسته خدمت این بزرگواران باشیم.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه تعهدات خیرین مدرسه ساز طی دو دهه اخیر روند صعودی چشمگیری داشته است؛ به طوری که رقم این تعهدات از 169 میلیارد ریال (حدود 17 میلیارد تومان) در جشنواره اول به رقم 33352 میلیارد ریال (3 هزار و 300 میلیارد تومان) در جشنواره بیست و سوم در سال 1400 رسیده است، تاکید کرد:30 درصد مدارس موجود کشور با همت و مشارکت خیرین ساخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 49 درصد کلاس های درس در 5 سال اخیر با مشارکت خیرین

ساخت 49 درصد کلاس های درس در 5 سال اخیر با مشارکت خیرین