مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 01:572022-03-21سياسي

اردیبهشت 1400/ زلزله سیاسی ظریف و شروع فاز دوم واکسیناسیون


چهره اردیبهشت 1400 وزیر وقت خارجه است به خاطر فایل صوتی گفت و گویی چند ساعته با سعید لیلاز که قرار بوده بعدتر منتشر شود وگفته شد لو رفته است.

- چهره اردیبهشت 1400 وزیر وقت خارجه است به خاطر فایل صوتی گفت و گویی چند ساعته با سعید لیلاز که قرار بوده بعدتر منتشر شود وگفته شد لو رفته است.

عصر ایران؛ مهرداد خدیر- صبر حسن روحانی رییس جمهوری برای عرضه واکسن های ادعایی داخلی روز پنج شنبه دوم اردیبهشت 1400 به سر آمد و گفت نمی توانیم باز هم منتظر واکسن تولید داخل بمانیم و روند واکسیناسیون عمومی را با واکسن وارداتی سرعت می دهیم.

پس از آن وزیر وقت امور خارجه است به خاطر یک اتفاق پر سر و صدا با بازتاب بین المللی در که همانا انتشار فایل صوتی گفت و گویی چند ساعته او با سعید لیلاز بود که گویا قرار بوده پس از پایان دوران وزارت منتشر شود اما حین مذاکرات و در حالی که هنوز وزیر خارجه و به گمان اصول گرایان نامزد بالقوه انتخابات بود انتشار یافت و زلزله سیاسی به پا کرد.

جواد ظریف در این فایل صوتی می گوید: اتفاقات 6 ماه 94 از امضای برجام تا اجرایی شدن آن و از تیرماه تا دی ماه آن سال را مرور کنید.

روس ها به دنبال بحران در روابط ایران و غرب نیستند اما نمی خواهند رابطه ما با غرب عادی باشد تا خودشان به اولویت نخست غرب بدل نشوند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردیبهشت 1400/ زلزله سیاسی ظریف و شروع فاز دوم واکسیناسیون

اردیبهشت 1400/ زلزله سیاسی ظریف و شروع فاز دوم واکسیناسیون