مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 23:072022-03-21پزشكي

جمع آوری 900 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در رفسنجان


مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: در راستای اجرای طرح سلامت نوروزی در رفسنجان و انار، تاکنون 5 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی تعطیل و پلمپ شده اند.

- مجید رنجبرکاظمی در این خصوص بیان کرد: طرح سلامت نوروزی بهداشت محیط و تشدید نظارت و بازرسی از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی، اماکن عمومی و مراکز و اماکن بین راهی و شبکه های آبرسانی با اولویت مدیریت بیماری کرونا در نوروز 1401 اجرا می شود.

وی با بیان اینکه طرح سلامت نوروزی از 25 اسفند آغاز شده است، افزود: نظارت های بهداشتی در راستای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا و سایر بیمارهای منتقله از عوامل محیطی به ویژه آب و غذا انجام می شود.

وی ادامه داد: در بازدیدهای گروه های نظارتی نحوه اجرای شیوه نامه های بهداشتی و مسایل بهداشت محیطی نظیر بهداشت فردی، بهداشت مواد غذایی، بهداشت ابزار و تجهیزات و ساختمان در مراکز تهیه، توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی به ویژه مراکز و اماکن حساس در ایام نوروز ارزیابی می شود.

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خاطرنشان کرد: در طی 906 بازدید کارشناسان بهداشت محیط معاونت بهداشتی از فعالیت های اماکن عمومی و اصناف شهرستان رفسنجان در راستای طرح سلامت نوروزی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 900 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در رفسنجان

جمع آوری 900 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در رفسنجان