مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 19:172022-03-21حوادث

جابجایی 390 هزار مسافر نوروزی صنعت ریلی در امنیت کامل


رییس پلیس پیشگیری انتظامی کشور گفت: در بازه زمانی چهار روز پایانی سال بیش از 390 هزار مسافر صنعت ریلی در امنیت کامل جابه جا شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار مهدی معصوم بیگی ضمن تبریک حلول سال جدید و آرزوی صحت، سلامتی و عاقبت بخیری برای عموم شهروندان و کارکنان انتظامی کشور اظهارکرد: پلیس راه آهن از یگان های فعال در طرح نوروزی قرارگاه ابوذر پلیس پیشگیری انتظامی کشور است که با اجرای طرح های هدفمند برای انتظام بخشی و امنیت آفرینی بیشتر، ارائه خدمات به مسافران نوروزی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اعلام اینکه در چهار روز پایانی سال بیش از 390 هزار مسافر در امنیت کامل با حرکت 907 رام قطار جابه جا شدند، افزود: جابه جایی این تعداد از مسافران صنعت ریلی بیانگر افزایش 114 درصدی مسافران در مقایسه با مدت مشابه سال قبل است.

معصوم بیگی با اشاره به کاهش 41 درصدی وقوع جرم سرقت در حوزه ریلی افزود: با همکاری و هماهنگی پلیس راه آهن و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران برای ارائه خدمات بهتر به مسافران، میزان حرکت با تاخیر رام قطارها نیز کاهش 98 درصدی در این بازه زمانی و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل را به خود اختصاص داده است.

وی اشراف بر ماموریت ها در حوزه پلیس راه آهن را به علت گستردگی خطوط ریلی سخت تر از سایر یگان ها ارزیابی کرد و گفت: یکی از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی 390 هزار مسافر نوروزی صنعت ریلی در امنیت کامل

جابجایی 390 هزار مسافر نوروزی صنعت ریلی در امنیت کامل