مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 10:522022-03-21ورزشي

برنامه های بیشتری امسال برای خانواده های سمنانی اجرا می شود


مدیر امور بانوان و خانواده شهرداری سمنان گفت: در سال جدید با همکاری هیات ورزش های همگانی شهرستان سمنان، برنامه های بیشتری برای خانواده ها در سمنان اجرا می شود.

- سمیه قاسمی، مدیر امور بانوان و خانواده شهرداری سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد:به دلیل شرایط کرونا و محدود شدن فعالیت و تحرک کودکان با  همراهی کمیته کودک هیات همگانی شهرستان سمنان، چندین مسابقه و برنامه ورزشی برای کودکان تدارک دیده شد تا لحظاتی را به شادی و ورزش و تحرک بپردازند.

به گفته وی، در برنامه پایانی سال، در راستای ایجاد روحیه شادابی و نشاط در جامعه بر آن شدیم تا محیط شاد و مفرحی را برای کودکان 4 تا 7 ساله شهر سمنان به همراه مادرانشان ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: در این برنامه، کودکان تخم مرغ هایی را که در خانه آماده و رنگ آمیزی کرده بودند، به غرفه مربوط به تخم مرغ رنگی تحویل دادند و بیش از 150 تخم مرغ رنگی توسط مدرس نقاشی کودک آذرخش جواهری مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر امور بانوان و خانواده شهرداری سمنان افزود: پنج اثر که خلاقیت داشت و توسط کودکان رنگ آمیزی شده بود، با موضوع نوروز بود انتخاب شد و هدایایی برای خالقان آن ارسال شد.

قاسمی خاطر نشان کرد:معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان سمنان هم هدایایی شامل پازل و جعبه کمک های اولیه به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های بیشتری امسال برای خانواده های سمنانی اجرا می شود

برنامه های بیشتری امسال برای خانواده های سمنانی اجرا می شود