مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 13:372022-03-20سياسي

نیروگاه 500 مگاواتی ملایر زیرساخت صنعت را مهیا می کند


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چرخ تولید و اشتغال ملایر با تلاش ‏صنعتگران می چرخد، گفت: مجوز نیروگاه 500 مگاواتی سیکل ترکیبی را اخذ کردیم تا زیرساخت ‏برای صنعتگر و تولیدکننده مهیا شود.

- ‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ حجت الاسلام احد آزادی خواه در آیینی که به منظور تجلیل و تقدیرِ صاحبان مشاغل، کارخانه داران آجر، جمعی از صنعتگران و فعالان اقتصادی شهرستان ملایر برگزار شده بود، با بیان اینکه انقلاب آمد تا محرومیت از بین برود، خاطرنشان کرد: این امر محقق نمی شود مگر آنکه صنعتگران و تولیدکنندگان در مسیر خودکفایی کشور پیشگام باشند.

وی تلاش های بی وقفه و رو به جلوی فعالان اقتصادی شهرستان را در عرصه تولید و اشتغال ستودنی خواند و تلاش برای گره گشایی از مسیر تولید را وظیفه ای خطیر برشمرد.

آزادیخواه افزود: به وجود تک تک صنعتگران افتخار می کنم و امروز با حضور فرماندار جدید ملایر، مجموعه مدیریتی استان و شهرستان و نمایندگان مجلس، بستر تولید و اشتغال در این شهرستان فراهم است و با نگاهی برای رشد و توسعه این عرصه در تلاش هستیم.

نماینده مردم ملایر با بیان اینکه با وجود فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران در ملایر نیازی به سرمایه گذاران خارجی نداریم و چرخ تولید و اشتغال با تلاش صنعتگران ملایر می چرخد، اظهارکرد: از تمامی واحدهای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه 500 مگاواتی ملایر زیرساخت صنعت را مهیا می کند

نیروگاه 500 مگاواتی ملایر زیرساخت صنعت را مهیا می کند