مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 12:072022-03-20اجتماعي

22 هزار تخت اقامتی در فارس پیش بینی شد/ آماده سازی12هزار کلاس درس


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از پیش بینی 22 هزار تخت هتلی و اقامتگاهی در سطح استان برای مسافران نوروزی در سطح استان خبرداد.

- ، سید موید محسن نژاد صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 23 هزار تخت در هتل ها، هتل آپارتمان ها، هتل های سنتی، اقامتگاه های بومگردی و مهمانپذیر های دارای مجوز برای اسکان مسافران محترم آماده است.

وی گفت: با توجه به این تعداد تخت و کمبودی که احساس خواهد شد، طی همکاری با اداره کل آموزش و پرورش استان در حدود 12 هزار کلاس درس در سطح استان با هدف پذیرش مسافران نوروزی تجهیز و آماده سازی شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس ادامه داد: در شهر شیراز برای اسکان اضطراری مسافران 13 بوستان با ظرفیت 3000 چادر و چهار کمپ اختصاصی زیباشهر، جنت، زهتاب زاده و نمایشگاه بین المللی با ظرفیت 220 کانکس و دو هزار چادر مسافرتی در نظر گرفته شده است و همچنین طی همکاری با بقیه نهادهای ذی ربط در 13 سالن ورزشی و 42 حسینیه پذیرش مسافر خواهیم داشت.

محسن نژاد افزود: دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر فارس در محل اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس در بولوار مدرس روبروی ایستگاه قطار شهری فضیلت مستقر و آماده پاسخگویی به شکایات و خواسته های عزیزان مسافر می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 هزار تخت اقامتی در فارس پیش بینی شد/ آماده سازی12هزار کلاس درس

22 هزار تخت اقامتی در فارس پیش بینی شد/ آماده سازی12هزار کلاس درس