مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 10:422022-03-20حوادث

هشدار اورژانس یزد به مسافران نوروزی در مورد مسمومیت با CO


اورژانس استان یزد به دنبال وقوع مواردی از مسمومیت با مونوکسید کربن در بین مسافران نوروزی، از افرادی که استراحت شبانه را در داخل خودرو یا چادر سپری می کنند خواست تا در صورت برودت هوا مراقب مرگ خاموش باشند.

- ایسنا/یزد اورژانس استان یزد به دنبال وقوع مواردی از مسمومیت با مونوکسید کربن در بین مسافران نوروزی، از افرادی که استراحت شبانه را در داخل خودرو یا چادر سپری می کنند خواست تا در صورت برودت هوا مراقب مرگ خاموش باشند.

اتفاقات مذکور طی شب های اخیر در محل اسکان مسافران نوروزی واقع در پارک اشکی شهرستان اشکذر روی داد که متاسفانه 5 مسافر که سه نفر از آنها دختر بچه های خردسال(یک، سه و پنج ساله) بودند دچار مسمومیت شدند.

خوشبختانه این حوادث به حضور به موقع و اقدامات کادر اورژانس 115 تلفات جانی به همراه نداشت ولی با توجه به برودت هوای استان در روزهای اخیر، احتمال بروز مسمومیت با مونوکسید کربن در بین مسافران نوروزی و افرادی که شب در خودرو یا چادر می خوابند و از پیک نیک یا ذغال برای گرم شدن استفاده می کنند، افزایش خواهد داشت لذا از از مسافران خواسته شده در این رابطه دقت لازم را داشته باشند.

گفتنی است؛ حادثه اول ساعت 23:49 شب گذشته مورخ 28 اسفندماه با مسمومیت دو کودک 3 و 5 ساله همراه بود که عوامل اورژانس مصدومان را به مراکز درمانی اعزام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار اورژانس یزد به مسافران نوروزی در مورد مسمومیت با CO

هشدار اورژانس یزد به مسافران نوروزی در مورد مسمومیت با CO