مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 07:372022-03-20سياسي

خون های به ناحق ریخته شده به زودی دامن گیر آل سعود می شود


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به جنایات رژیم آل سعود تاکید کرد: این جنایات موجب بقای حکومت آل سعود نخواهد شد و خون های به ناحق ریخته شده به زودی دامن گیر این رژیم جنایتکار می شود.

- احمدعلی مقدم عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به گردن زنی 81 نفر در عربستان به دست وهابیون سعودی، بیان داشت: انجام چنین جنایت هولناکی از رژیم سفاک سعودی اصلا جای تعجب ندارد زیرا این نخستین بار نیست که مقام های سعودی اقدام به اعدام دسته جمعی شهروندان شیعه خود می کند.

وی ادامه داد: وهابیون سعودی در سال های گذشته جنایت های وحشیانه زیادی مرتکب شده اند و شیعیان زیادی را در یمن و حتی در کشور خود، با توحش سلاخی کرده اند.

مقدم افزود: تمام ادعاهای بن سلمان درباره گشایش برای مردم خود، در واقع گشایش در کشتار وحشیانه جمعی و ظلم به شعیان است نه چیزی دیگر! وی با اشاره به اینکه آل سعود، عامل کشتار خونین حجاج در مراسم حج، مردم بی دفاع یمن و تکه تکه کردن خاشقچی است، تاکید کرد: بن سلمان قاتل و دشمن درجه یک شیعیان و عامل کشتار کودکان و زنان مظلوم یمن است و فرقی نمی کند این شعیان در کشور خود باشند یا جایی دیگر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون های به ناحق ریخته شده به زودی دامن گیر آل سعود می شود

خون های به ناحق ریخته شده به زودی دامن گیر آل سعود می شود