مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 16:172022-03-19ورزشي

جواز شرکت در مسابقات ملی با تلاش جوان ترین سرمربی لیگ برتر هندبال


سارا مرادی، اولین سرمربی لیگ برتر هندبال فیروزآباد که بعد از مدت ها با بازیکنان بومی زیر 19سال، توانسته جواز شرکت در مسابقات لیگ برتر ایران را کسب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، ورزش هندبال که به صورت امروزی و در داخل سالن انجام می شود هندبال تیمی، هندبال المپیکی و هندبال اروپایی نیز می گویند و هندبال روی چمن و هندبال چکی از انواع خارج سالنی هستند که در گذشته بیشتر مرسوم بوده اند؛ ورزش هندبال ورزشی سریع و دارای برخوردهای بدنی فراوان است.

در این گزارش به سراغ بانویی موفق و با اراده و پشتکار قوی در شهرستان فیروزآباد رفتیم تا علت موفقیت های پی در پی او و تیم محبوبش را از زبان خودش بشنویم؛ خانمی خوش اخلاق و مهربان که در همان نگاه اول می توان فهمید که این مهربانی و توکل او باعث شده است تا پله های ترقی را یکی پس از دیگری بپیماید.

وی در گفت و گو با خبرنگار فارس بیان کرد: سارا مرادی هستم متولد 1373 و تحصیلات خود را در رشته مهندسی صنایع به پایان رساندم؛ از همان اوایل کودکی علاقه بسیاری به ورزش داشتم بنابراین سعی کردم ک استعدادهای خود را در این زمینه شکوفا سازم و بنابراین در دو رشته هندبال و تکواندو فعالیت خود را شروع کردم و چندین دوره جواز شرکت در مسابقات کشوری را گرفتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جواز شرکت در مسابقات ملی با تلاش جوان ترین سرمربی لیگ برتر هندبال

جواز شرکت در مسابقات ملی با تلاش جوان ترین سرمربی لیگ برتر هندبال