مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 15:122022-03-19سياسي

فرهاد آراسته فرماندار شهرستان بافت شد


طی مراسمی از زحمات مجید زنداقطاعی تقدیر و فرهاد آراسته به عنوان فرماندار جدید شهرستان بافت معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بافت، صمدالله محمدی نماینده شهرستان های بافت، رابر و ارزوییه امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان اظهار داشت: هر کجا که مسؤولیت داشته باشیم باید با وحدت و انسجام از فرصت نهایت استفاده را کنیم.

وی گفت: اولویت نخست همه مدیران در کارها باید توجه به فرهنگ و مسائل معنوی ذیل مکتب شهید سلیمانی باشد و اگر همه امور را ذیل مکتب شهید سلیمانی تعریف کنیم و او را الگو قرار دهیم، کار موثری خواهیم داشت.

نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر و ارزوییه با بیان اینکه باید به دغدغه های مردم در حوزه معیشت توجه داشته باشیم، عنوان کرد:  زیرساخت ها مهمترین مشکل شهرستان است و از مهمترین مطالبات باند دوم کرمان_بافت_حاجی آباد است که پیگیری های خوبی شده است.

محمدی با بیان اینکه گردشگری مزیت نسبی شهرستان است و سند توسعه گردشگری در حال تدوین و رو به اتمام است، تصریح کرد: با پیگیری های مدیران باید کار این سند سریعتر انجام شود.

رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی استانداری کرمان با بیان اینکه فرماندار جدید عمل به بیانه گام دوم را در اولویت قرار دهد، اظهارکرد: امنیت لازمه اقتصاد و فرهنگ است و اگر امنیت نباشد هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهاد آراسته فرماندار شهرستان بافت شد

فرهاد آراسته فرماندار شهرستان بافت شد