مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 14:372022-03-19سياسي

25 میلیارد ریال وام خود اشتغال برای خانواده شهدا و ایثارگران اهر اختصاص می یابد


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر از اختصاص 25 میلیارد ریال وام خوداشتغالی برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر از اختصاص 25 میلیارد ریال وام خوداشتغالی برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران این شهرستان خبر داد.

مصطفی معصوم زاده در گفت وگو با ایسنا گفت: امسال علاوه بر پرداخت 25 میلیارد ریال وام خوداشتغالی به 33 نفر از جامعه ی هدف حائز شرایط متقاضی دریافت وام خوداشتغالی، تعداد 42 نفر از فرزندان معظم شهدا و ایثارگران نیز در دستگاه های اجرایی مشغول به کار شدند.

وی همچنین از توزیع 96 مورد کمک معیشتی و تعدادی کارت خرید رفاه در بین جانبازان فاقد درآمد در شهرستان اهر خبر داد.

معصوم زاده در خصوص تأمین مسکن خانواده های معزز شهدا و ایثارگران نیز گفت: تعداد 41 مورد وام مسکن شهری و روستایی اعم از خرید و احداث در سال 1400 به جامعه هدف واجد شرایط پرداخت شده است.

وی افزود: در شهرستان های اهر، ورزقان و هوراند برای 405 شهید، 947 جانباز و 57 آزاده، بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر خدمت رسانی می کند.

معصوم زاده در خصوص ارائه ی تسهیلات رفاهی به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران افزود: اکثر تسهیلات اعم از وام بانکی، خدمات نظام وظیفه ای، پرداخت شهریه به دانشجویان شاهد و ایثارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 میلیارد ریال وام خود اشتغال برای خانواده شهدا و ایثارگران اهر اختصاص می یابد

25 میلیارد ریال وام خود اشتغال برای خانواده شهدا و ایثارگران اهر اختصاص می یابد