مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 14:272022-03-19سياسي

تلاش برای تحکیم جمهوری اسلامی، بزرگترین حسنه است


هر کسی برای تحکیم جمهوری اسلامی تلاش کند بزرگترین حسنه را در زندگی خود انجام داده است و همراه خود محبت خدا، اهل بیت (ع) و شهدای گرانقدر را خواهد داشت.

- ایسنا/خوزستان دبیر ستاد مرکزی راهیان نور گفت: هر کسی برای تحکیم جمهوری اسلامی تلاش کند بزرگترین حسنه را در زندگی خود انجام داده است و همراه خود محبت خدا، اهل بیت (ع) و شهدای گرانقدر را خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار نادر ادیبی در مراسم گشایش نمایشگاه فرهنگی آب تیمور که امروز (28 اسفند 1400) انجام شد، اظهار کرد: این منطقه یادآور رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس در روزهای آغازین جنگ و عملیات بیت المقدس است که باید این نقاط برجسته و حوادث آن ایام برای مردم به نمایش گذاشته شود که بدانند چه حماسه هایی آفریده شده تا از اسلام حفاظت شود.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان برای رفع بلاها از سر کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی همه هستی خود را تقدیم اسلام کردند و راه را برای سلطه بر کشور بستند که در نهایت موفق شدند کشور را به سلامت از آن دوران سخت عبور دهند.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور گفت: با وجودی که همه کفر در مقابل تمامیت اسلام ایستاد ما با رمز ایمان و توکل به خدا موفق شدیم که باید این موضوع برای مردم بازگو شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تحکیم جمهوری اسلامی، بزرگترین حسنه است

تلاش برای تحکیم جمهوری اسلامی، بزرگترین حسنه است