مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 12:422022-03-19سياسي

خدمت رسانی چهار اتوبوس گردشگری به مسافران نوروزی در جهان شهر یزد


رییس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد گفت: چهار اتوبوس گردشگری از اول تا دوازدهم فروردین ماه به شهروندان و مسافران نوروزی خدمت رسانی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، بی بی فاطمه حقیرالسادات در صحن علنی شورای شهر یزد اظهار داشت: به منظور آشنایی با تاریخ، معماری و فرهنگ و میراث ماندگار شهر جهانی یزد اتوبوس گردشگری ویژه مسافران و شهروندان در ایام نوروز در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: به همین منظور این اتوبوس ها از اول تا دوازدهم فروردین ماه 1401 ویژه گشت و گذار در پایتخت معماری و فرهنگ فعالیت می کنند.

حقیرالسادات با بیان اینکه محل حرکت اتوبوس ها از پایانه مسافربری  باغ دولت آباد و بلعکس می باشد اضافه کرد: یزد آمادگی کامل برای میزبانی از مهمانان نوروزی را دارد و برنامه ها و اقدامات خوبی با مشارکت دستگاه ها تدارک دیده شده است.

رییس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه این اتوبوس در دو شفیت خدمت رسانی می کنند گفت: این اتوبوس ها در دو شیفت صبح از ساعت 8 الی 13 ودر شیفت بعد از ظهر از ساعت 15 الی 19 آماده خدمت رسانی هستند.

وی به تشریح اقداماتی که در مجموعه شهرداری و مناطق مختلف شهری یزد برای آمادگی یزد برای نوروز انجام شده پرداخت و عنوان کرد: به همین منظور مراکز اقامت، هتل ها، رستوران ها، بوم گردی ها و فض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی چهار اتوبوس گردشگری به مسافران نوروزی در جهان شهر یزد

خدمت رسانی چهار اتوبوس گردشگری به مسافران نوروزی در جهان شهر یزد