مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 11:222022-03-19فرهنگي

همایش سایه نشین آفتاب بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی برگزار شد


به همت انجمن ترانه کرمان و انجمن دل عالم با همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان همایش بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی با نام سایه نشین آفتاب برگزار شد.

- همایش "سایه نشین آفتاب" بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی برگزار شد ایسنا/کرمان به همت انجمن ترانه کرمان و انجمن دل عالم با همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان همایش بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی با نام سایه نشین آفتاب برگزار شد.

در این همایش که با حضور محمدرضاعلیزاده مدیرکل و حسین زاده معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان و جمع کثیری از شعرا و علاقمندان شعر و ادب همراه بود محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به نقش شاعران در عرصه ادبیات ایران در همیشه تاریخ، به تاثیر شگرف نظامی گنجوی بر تاریخ ادبیات پس از خود اشاره نموده و این بزرگداشت ملی را که امسال به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پررنگ تر گردیده گامی موثر در معرفی شاعران به نام ایرانی دانست.

وی همچنین با تقدیر از انجمن ترانه کرمان و انجمن دل عالم بر ادامه و استمرار این برنامه ها و گرامیداشت و ایجاد کارگاه ها و برنامه های خواجو شناسی در کنار این برنامه و گسترش اینگونه رویدادها در استان تاکید نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش سایه نشین آفتاب بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی برگزار شد

همایش سایه نشین آفتاب بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی برگزار شد