مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 11:172022-03-19اقتصادي

ماجرای تعطیلی پارکینگ رفاه شهرداری اهواز چیست؟


در حالی اجراییات شهرداری اهواز با نصب نیوجرسی در محل درب پارکینگ رفاه اقدام به تعطیلی آن کرده است که وکیل مستأجر فعلی پارکینگ می گوید: سازمان پایانه ها متعهد شده بود قرارداد را به منظور کاهش ضرر مستاجر تمدید کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، در هسته مرکزی شهر اهواز مخصوصاً در خیابان های سلمان فارسی، طالقانی، شریعتی و دیگر نقاط به دلیل نبود پارکینگ مناسب و استاندارد اغلب شاهد ترافیک های سنگین بر اثر پارک دوبل خودروها  به ویژه در روزهای پایانی سال هستیم و این مشکل سالهاست یکی از معضلات جدی شهروندان اهوازی است.

این در حالی است که پارکینگ رفاه واقع در بلوار ساحلی شرقی نادری مدتی است که به دلیل اختلاف مابین شهرداری  و مستاجر گاهی به صورت نیمه تعطیل  درآمده و اکنون با قراردادن نیوجرسی در  محل ورودی پارکینگ  توسط اجراییات شهرداری، فعالیت این پارکینگ رسماً تعطیل شده و این عامل سبب شده شهروندان خودروهای خود را در کوچه و خیابان های اطراف پارک کنند و ترافیک سنگینی را در این ایام باقی مانده به سال جدید ایجاد شود.

  سازمان برای قرارداد مجدد متعهد شد بر اساس این گزارش، مستأجر(الهام مقدم)  فعلی طی قرارداد اجاره یک ساله پارکینگ رفاه اهواز واقع در بلوار ساحلی را  از سازمان پایانه ها به صورت اجاره از طریق برگزاری مزایده گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تعطیلی پارکینگ رفاه شهرداری اهواز چیست؟

ماجرای تعطیلی پارکینگ رفاه شهرداری اهواز چیست؟