مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 19:222022-03-18سياسي

افتتاح و اجرای سه طرح در بخش ریگ شهرستان گناوه


همزمان با میلاد خجسته منجی عالم بشریت، سه طرح خدماتی و بهداشتی با حضور استاندار بوشهر، مسئولان استانی و شهرستانی در بندرریگ شهرستان گناوه افتتاح و اجرایی شد.

- ، امام جمعه بندر ریگ عصر جمعه در این آیین با تبریک میلاد با سعادت میلاد منجی عالم بشریت (عج) اظهار داشت: یکی از خواسته ها و آرزوهای بزرگ مردم بندر ریگ طی سال ها تکمیل و افتتاح محور مواصلاتی ساحلی گناوه به بندر ریگ بود که با حضور استاندار بوشهر در دهه مبارک فجر امسال افتتاح شد.

حجت الاسلام عنایت هاشمی منش گفت: بندر ریگ یک بندر تاریخی است و اگر چه گام هایی برای توسعه آن برداشته شده است اما برای رونق این بندر نیاز به رفع موانع و مهیا کردن شرایط رونق و پیشرفت بیشتر است.

وی بیان کرد: مسئله رود شور یکی از موضوع های مهم در این بندر است که آب و گل و لای آن در خور بندر ریگ سرازیر می شود که تردد لنج ها را با مشکل مواجه کرده و همچنان معضلی برای مردم این بندر است.

وی گفت: نبود یک بارانداز و اداره بندر در بندر ریگ شهرستان گناوه و عدم لایروبی خور به شکلی که لازمه آن بوده است از دغدغه های مردم این منطقه است.

امام جمعه بندر ریگ یادآور شد: این حرکت اقتصادی که امروز به دست استاندار افتتاح خواهد شد می تواند فضای رونق بندر ریگ توسعه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و اجرای سه طرح در بخش ریگ شهرستان گناوه

افتتاح و اجرای سه طرح در بخش ریگ شهرستان گناوه