مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 15:272022-03-18سياسي

وزرا باید هرچه سریعتر مدیران دستگاه های مربوطه را منصوب کنند و به شایعات پایان دهند


وزرا باید هرچه سریعتر مدیران دستگاه های مربوطه را منصوب کنند و به شایعات پایان دهند.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: وزرا باید هرچه سریعتر مدیران دستگاه های مربوطه را منصوب کنند و به شایعات پایان دهند.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد با تبریک نیمه شعبان و ولادت باسعادت امام زمان (عج) اظهار کرد: غیبت صغری امام عصر (عج) از سال 260 تا 329 هجری قمری به مدت 69 سال به طول انجامید و از سال 329 تاکنون در غیبت کبری بسر می برند.

وی با بیان اینکه حضرت مهدی (عج) در طی 5 سال نخست دوران کودکی، به صورت پنهانی زندگی می کرد، بیان کرد: غیبت صغری امام زمان(عج) از سال 260 هجری شروع و تا سال 329 به مدت 69 سال از طریق نواب خاص با مردم در ارتباط و به امور آن ها رسیدگی می کردند، از سال 329 نیز تاکنون غیبت کبری حضرت مهدی(عج) شروع شده و همچنان ادامه دارد.

امام جمعه خرم آباد در ادامه با بیان اینکه در پایان سال 1400 هستیم و مردم در سالی که گذشت با فراز و نشیب های بسیاری روبرو بودند اما با عزت و شرافت این سال را به پایان رسانند، اقشار مختلف فشار اقتصادی کرونا و برخی از سو مدیریت های داخلی را تحمل کردند، عنوان کرد: مردم این دشواری ها را با صبر و استقامت پشت سر گذاشتند و در انتخابات 28 خرداد شرکت کرده و دشمنان را ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزرا باید هرچه سریعتر مدیران دستگاه های مربوطه را منصوب کنند و به شایعات پایان دهند

وزرا باید هرچه سریعتر مدیران دستگاه های مربوطه را منصوب کنند و به شایعات پایان دهند