مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 14:572022-03-18سياسي

حضرت مهدی (عج)؛ چهره ای عدالت گستر برای همه امت ها


حضرت مهدی (عج) چهره ای عدالت گستر برای همه امت هاست.

- ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند اظهار کرد: حضرت مهدی (عج) چهره ای عدالت گستر برای همه امت هاست.

حجت الاسلام محسن مشرفی، امروز 27 اسفند در خطبه های نماز جمعه امروز این شهر با تبریک میلاد حضرت، ولی عصر (عج) گفت: خداوند همه امت ها را به ظهور امام زمان (عج) وعده داده و با ظهور حضرت مهدی جهان پر از عدل و داد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با اشاره به اینکه امروز دنیا بیش از همیشه تشنه ترویج فرهنگ مهدویت است گفت:در این دنیای پر از ظلم، انقلاب اسلامی ایران گام بلندی برای ترویج فرهنگ مهدویت و امادگی برای ظهور است و از این رو دشمن با تمام توان برای مقابله با این فرهنگ تلاش می کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن می داند که شهادت و مهدویت دو بال جوانان ایران اسلامی است گفت:از این رو دشمن فرهنگ مهدویت را هدف قرار داده است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه در شرایط کنونی، امام زمان سربازانی در همه حوزه ها نیاز دارد گفت:امروز روزی است که هر کدام از ما در هر موقعیتی که هستیم باید با امام زمان عهد ببنیدم و سربازی صدیق برای ایشان باشیم.

مشرفی با اشاره به ظلم و ستم مستکبران در کشورهایی همچون فلسطین، میانمار و یمن و کشتار بی رحمانه مردم بی گناه گفت: در چند روز گذشته آل سعود هم 81 نفر از انسان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت مهدی (عج)؛ چهره ای عدالت گستر برای همه امت ها

حضرت مهدی (عج)؛ چهره ای عدالت گستر برای همه امت ها