مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 14:222022-03-18سياسي

بالاترین دستاورد جمهوری اسلامی امنیت پایدار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، اسدالله جعفری، رییس کل دادگستری استان اصفهان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز اظهار داشت: ما داعیه دار تشکیل حکومتی جهانی و تمدن اسلامی هستیم که در این راستا مهمترین پناه بشریت، انتظار فرج است و اگر حکومت اسلامی تشکیل نشود و افراد صالح و مؤمن در جامعه حاکم نشوند امکان تشکیل حکومت الهی و دینی در سطح جهانی تشکیل وجود ندارد.

وی ادامه داد: انتظار فرج برای بشریت را به عنوان یک جبهه مقدس در برابر ظالمان می دانیم و هدف اصلی تشکیل حکومت و نظام اسلامی هم همین است.

وی ادامه داد: زمانی جامعه متمدن و با اخلاق تلقی می شود و محسن حججی ها، حسین خرازی ها و احمد کاظمی ها و همت ها تحویل می دهد که مکتب انتظار را قبول داشته باشد و طبیعتاً این جامعه بر هر حکومتی رضایت نمی دهد و قبول نمی کند اقلیتی بر اکثریت حاکم باشد و بر دین و مال و ناموس حاکم باشد.

جعفری خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی نیز در همین راستا در حال حرکت است و بالاترین دستاورد آن امنیت پایداری است که به ارمغان آورده که این یکی از مؤلفه های مهم فرج هم همین امنیت است.

رییس کل دادگستری استان اصفهان با تقدیر از سربازان گمنام امام زمان بیان کرد: تلاش این افراد شبانه روزی است و این تلاش در زمان ظهور و تشکیل حکومت جهانی به کمال می رسد و در حال حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاترین دستاورد جمهوری اسلامی امنیت پایدار است

بالاترین دستاورد جمهوری اسلامی امنیت پایدار است