مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 14:222022-03-18سياسي

بالاترین دستاورد جمهوری اسلامی امنیت پایدار است


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: نظام جمهوری اسلامی در راستای حکومت عدل مهدوی در حال حرکت است و بالاترین دستاورد آن امنیت پایداری است که به ارمغان آورده که این یکی از مؤلفه های مهم فرج هم همین امنیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، اسدالله جعفری، رییس کل دادگستری استان اصفهان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز اظهار داشت: ما داعیه دار تشکیل حکومتی جهانی و تمدن اسلامی هستیم که در این راستا مهمترین پناه بشریت، انتظار فرج است و اگر حکومت اسلامی تشکیل نشود و افراد صالح و مؤمن در جامعه حاکم نشوند امکان تشکیل حکومت الهی و دینی در سطح جهانی تشکیل وجود ندارد.

وی ادامه داد: انتظار فرج برای بشریت را به عنوان یک جبهه مقدس در برابر ظالمان می دانیم و هدف اصلی تشکیل حکومت و نظام اسلامی هم همین است.

وی ادامه داد: زمانی جامعه متمدن و با اخلاق تلقی می شود و محسن حججی ها، حسین خرازی ها و احمد کاظمی ها و همت ها تحویل می دهد که مکتب انتظار را قبول داشته باشد و طبیعتاً این جامعه بر هر حکومتی رضایت نمی دهد و قبول نمی کند اقلیتی بر اکثریت حاکم باشد و بر دین و مال و ناموس حاکم باشد.

جعفری خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی نیز در همین راستا در حال حرکت است و بالاترین دستاورد آن امنیت پایداری است که به ارمغان آورده که این یکی از مؤلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاترین دستاورد جمهوری اسلامی امنیت پایدار است

بالاترین دستاورد جمهوری اسلامی امنیت پایدار است