مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 14:222022-03-18سياسي

یک جهاد تمام عیار تبیین لازم داریم


در دنیای امروز با سلطه رسانه های شیطانی و امپراطوری رسانه ای غرب یک جهاد تمام عیار تبیین لازم است.

- ، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده در خطبه های این هفته شهر اهرم اظهار داشت: روز جمعه روزی است که همه منتظران انتظار فرج امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را دارند.

وی افزود: امروز روز نیمه شعبان المعظم است روز میلاد فرخنده آخرین منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف است این روز را به همه شما شیعیان و محبین آن حضرت تبریک عرض می کنیم و به همین مناسبت از تمام مجاهدت های پنهان سربازان گمنام امام زمان که برای حفظ و تعالی تمامیت انقلاب اسلامی از جان مایه می گذارند تقدیر و تشکر می کنیم و برای این عزیزان از خداوند متعال توفیق روز افزون مسئلت داریم.

امام جمعه اهرم بیان کرد: همه انبیای الهی و همه اوصیای الهی منتظر میلاد آن حضرت بودند و به عنوان آخرین مصلح و آخرین منجی عالم بشریت بیش از هزار و صد سال است که همه انسان ها منتظر ظهور آخرین منجی هستند که آنها را از این بی سرو سامانی نجات دهد، همه بشر از ظلم و ستم استکبار روزگار خودش به ستوه آمده است.

وی تصریح کرد: تولد آن حضرت معجزه است زندگی آن حضرت معجزه است و ظهور آن حضرت معجزه ای دیگر لذا به فرموده امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف در نامه ای که به شیخ مفید فرستادند ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک جهاد تمام عیار تبیین لازم داریم

یک جهاد تمام عیار تبیین لازم داریم