مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 12:122022-03-18پزشكي

پایگاه های واکسیناسیون خوزستان در نوروز فعالند


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: پایگاه های ثابت و سیار واکسیناسیون آماده ارائه خدمات ویژه ایام نوروز به مردم هستند.

- دکتر سید محمد علوی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا و پیک بیماری در استان خوزستان اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 3 هزار و 732 نفر به مراکز منتخب بهداشت، کلینیک های تنفسی و بیمارستان های استان خوزستان مراجعه کردند که تعداد مراجعه کنندگان به این مراکز نسبت به روز گذشته 249 نفر کمتر بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: پس از تست های انجام شده، 211 بیمار شناسایی شده اند که میزان موارد شناسایی شده نسبت به روز گذشته، 39 مورد کمتر شده است.

وی بیان کرد: در این مدت 21 بیمار در بیمارستان های خوزستان بستری شدند که تعداد موارد بستری جدید در بیمارستان ها نسبت به روز قبل چهار نفر بیشتر شده است.

در 24 ساعت گذشته شش نفر از هم استانی ها نیز جان باختند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در این روز، 527 بیمار نیز بهبود یافتند که با احتساب بیمارانی که در قرنطینه خانگی به سر می برند، میزان بهبودیافتگی در خوزستان 97.

7 درصد رسیده که شاخص خوبی است.

علوی با بیان اینکه روند واکسیناسیون با سیر کند ادامه دارد و میزان پوشش واکسیناسیون نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است، افزود: میزان رعایت دستورالعمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه های واکسیناسیون خوزستان در نوروز فعالند

پایگاه های واکسیناسیون خوزستان در نوروز فعالند