مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 10:472022-03-18سياسي

تقدیر سردار کارگر از حضور رییس جمهور در مناطق راهیان نور


رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با صدور پیامی از آیت الله رییسی به خاطر حضور مردمی و صمیمانه در یادمان شهدای والامقام شلمچه تقدیر و تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار بهمن کارگر؛ رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با صدور پیامی از آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور به خاطر حضور مردمی و صمیمانه در یادمان شهدای والامقام شلمچه تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام سردار کارگر به شرح زیر است: برادر بزرگوار آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و اهدا سلام با احترام و عرض تبریک میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج)؛ اینجانب به نمایندگی از سوی دست اندرکاران و خادمین راهیان نور به لحاظ دیدار شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور و حضور مردمی و صمیمانه حضرتعالی در یادمان شهدای والامقام شلمچه که یادآور حماسه، مجاهدت و ایثار شهدا و رزمندگان عزیز در عملیات پیروزمندانه و سرنوشت ساز کربلای 5 می باشد، مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام می نمایم.

ان شاءالله تعالی با ادامه صراط مستقیم حضرت امام خمینی (ره)، شهدای عالی مقام و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در خدمتگزاری به مردم شریف ایران و پاسداری و ترویج فرهنگ و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر سردار کارگر از حضور رییس جمهور در مناطق راهیان نور

تقدیر سردار کارگر از حضور رییس جمهور در مناطق راهیان نور