مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 10:272022-03-18اقتصادي

خروج هر گونه مرغ کشتاری از استان ایلام ممنوع است


خروج هر گونه مرغ کشتاری از استان ممنوع است و نیروی انتظامی در این زمینه پایش داشته باشند و در صورت مشاهده برخورد کنند.

- حسن بهرام نیا استاندار ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام خواستار فعالیت تیم های بازرسی از بازار در ایام تعطیلات نوروز شد و از توزیع میوه دولتی تنظیم بازار شب عید با بالاترین میزان عرضه در بین مردم خبر داد و گفت: مایحتاج مردم در شب عید تأمین شده است و برای تنظیم بازار ارزاق دولتی در اختیار مردم قرار می گیرد و میوه ی دولتی تنظیم بازار شب عید با بالاترین میزان عرضه در اختیار مردم قرار گیرد.

وی همچنین از  توزیع هوشمند کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در شب عید خبر داد و اظهار داشت:  تلاش اعضای کارگروه تنظیم بازار برای ارائه ارزاق با قیمت مناسب به مردم جای تقدیر دارد و در این زمینه استمرار فعالیت ها را تا ماه رمضان خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در استان یکی از نیازهای اساسی استان را صنعت بسته بندی دانست و افزود:  این حلقه ی مفقوده در استان دیده می شود و باید با برنامه ریزی و سیاست گذاری در سال آتی نسبت به رفع آن اقدام کنیم و واحدهایی را در این خصوص فعال کنیم.

استاندار ایلام خاطر نشان کرد: خروج هر گونه مرغ کشتاری از استان ممنوع است و نیروی انتظامی در این زمینه پایش داشته باشند و در صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج هر گونه مرغ کشتاری از استان ایلام ممنوع است

خروج هر گونه مرغ کشتاری از استان ایلام ممنوع است