مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 10:022022-03-18اقتصادي

راه اندازی مرکز تشخیص بیماری های ویروسی آبزیان در لرستان


یکی از اقدامات خیلی خوبی که توسط اداره کل دامپزشکی انجام شد راه اندازی آزمایشات ویروسی آبزیان در مرکز تشخیص بیماری های دامی این اداره کل است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل دامپزشکی لرستان، گفت: یکی از اقدامات خیلی خوبی که توسط اداره کل دامپزشکی انجام شد راه اندازی آزمایشات ویروسی آبزیان در مرکز تشخیص بیماری های دامی این اداره کل است.

مصطفی زبردست، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: لرستان به واسطه داشتن منابع آبی و خدادادی یکی از استان های با ظرفیت در حوزه تولید، تکثیر و پرورش ماهیان سردآبی است.

وی ادامه داد: باتوجه به اقدامات خیلی خوب و زیرساخت های که توسط همکاران در اداره کل شیلات فراهم شده به خوبی مباحث تکثیر و پرورش در داخل استان در حال انجام است.

زبردست عنوان کرد: بنابر ضرورت و اینکه تولید استمرار داشته باشد مباحث پیشگیری و کنترل از بیماری ها به صورت ادواری و دوره ای توسط اداره کل دامپزشکی استان در این مزارع کنترل می شود.

این مسئول بیان کرد: در حال حاضر اداره کل دامپزشکی استان در حال انجام یک طرح هستیم که نمونه گیری مراکز تکثیر و پرورش ماهیان سردآبی را به صورت سرزده انجام می دهیم، میزان آلودگی مزارع را از نظر اشاعه آلودگی های ویروسی، به عنوان اصلی ترین عامل تهدیدکننده زیرساخت های صنعت آبزیان استان، پایش انجام می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز تشخیص بیماری های ویروسی آبزیان در لرستان

راه اندازی مرکز تشخیص بیماری های ویروسی آبزیان در لرستان