مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 09:272022-03-18اجتماعي

مازندران با هوایی زمستانی به پیشواز بهار می رود


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: از روز شنبه تا روزهای آینده تقریبا نسبتا سردی را در آسمان مازندران خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، طی 24 ساعت گذشته شاهد بارش برف در ارتفاعات و باران در همه محورهای استان بودیم که بیشترین بارش باران در بین ایستگاه ها از بازیارخیل ساری 36، ارزش گلوگاه 33، بندرامیراباد 26، داراب کلا 25، اسکومحله 22، بابل 16، ساری و دشت ناز با 14 میلی متر به ثبت رسید.

احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: بیشترین برف نیز از شانه تراش رامسر با ارتفاع 9، دلیر چالوس و ارزت گلوگاه 7، کلاردشت و شوراب سوادکوه و آلاشت 5 سانتی متر و کیاسر و سیاه بیشه چهار گزارش شده است.

وی با اشاره به تداوم هوای سرد در استان، بیان کرد: امروز کمابیش شاهد بارش های پراکنده در استان هستیم از بعدازظهر انتظار داریم از میزان ناپایداری و  ابرناکی کاسته شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران تصریح کرد:  روز جمعه انتظار داریم شاهد آسمانی نیمه ابری و از بعدازظهر جمعه تا اواسط هفته آینده روزهای نخست سال جدید به دلیل استقرار جریانات شمالی و عبور متناوب امواج تراز میانی به تناوب شاهد ابرناکی آسمان و بارش هایی به صورت پراکنده به ویژه در غرب استان پیش بینی می شود که مقدار بارش ها چندان قابل ملاحظه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران با هوایی زمستانی به پیشواز بهار می رود

مازندران با هوایی زمستانی به پیشواز بهار می رود