مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 20:322022-03-17ورزشي

بازی پاس نیمه تمام ماند


سخنگوی باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان گفت: بازی امروز تیم های پاس همدان و تیم نود ارومیه به علت حمله عوامل تیم نود ارومیه به سمت داور مسابقه نیمه تمام اعلام شد و احتمالا پاس همدان از سوی کمیته انضباطی برنده این دیدار معرفی خواهد شد.

- میثم ناصرنژاد در گفت وگو با ایسنا، ضمن اشاره به حواشی پیش از این دیدار و درگیری های داخل بازی، اظهار کرد: به علت درگیری بازیکنان نود ارومیه با داور این دیدار مسابقه نیمه تمام به پایان رسید و تیم پاس همدان با اسکورت نیروی انتظامی از ارومیه خارج شد و به احتمال بسیار بالا از سوی کمیته انضباطی با نتیجه 4 بر 0 پیروز خواهیم شد زیرا ناظر بازی اتفاقات این دیدار را یادداشت کرد و یک گل هم به ثمر رسانده بودیم و برنده میدان بودیم.

مدیر رسانه ای باشگاه پاس هم چنین اشاره کرد: نوشته های ناظر داوری این دیدار و اتفاقات رخ داده به کمیته انضباطی ارجاع داده خواهد شد و به احتمال بسیار بالا پاس برنده این دیدار معرفی خواهد شد.

ناصرنژاد با اشاره به حضور هواداران تیم نود ارومیه، مطرح کرد: ورود تماشاچی به ورزشگاه بنا بر اعلام مسئولین سازمان لیگ و ستاد مقابله با کرونا ممنوع است اما 200 هوادار از تیم نود ارومیه به صورت پراکنده در ورزشگاه تختی ارومیه حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی پاس نیمه تمام ماند

بازی پاس نیمه تمام ماند