مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 20:222022-03-17سياسي

آغاز دهمین مرحله کمک مومنانه در فارس/ آماده سازی 52 هزار بسته معیشتی


رییس سازمان بسیج سازندگی استان فارس گفت: دهمین مرحله از نهضت مواسات همدلی و کمک مومنانه در سال 1400 همزمان با میلاد با سعادت آقا حضرت حجت ابن الحسن علیه السلام و در آستانه عید نوروز 1401 با محوریت پایگاه های مقاومت و گروه های جهادی آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، اسماعیل قزل سفلی در این مرحله بیش از 57 هزار بسته اهدایی بنیاد علوی  بین خانواده های نیازمند و مستضعفین و آسیب دیدگان کرونا استان فارس توزیع می شود.

وی افزود: همچنین 52 هزار بسته معیشتی به همت گروه های جهادی و خیرین و هیات های مذهبی و پایگاه های مقاومتی و نهادهای  حمایتی و آحاد مردم در حال تهیه و آماده سازی است بنابراین پیش بینی می شود بیش از 110 بسته معیشتی در این مرحله از خدمت مومنانه توزیع می شود.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان فارس بیان داشت: اقلامی که در بسته های بنیاد علوی تدارک دیده شده یک بخشی از اقلام آماده شده و ما بقی نیز در حال آماده سازی و انشالله در آینده نزدیک که این بسته تکمیل شد از طریق پایگاه ها به صورت هدفمند به خانواده های نیازمند اهداء می شود.

به گفته قزل سفلی، خدمات رسانی گروه های جهادی در عرصه های سلامت، اشتغال، اقتصاد، عمرانی، فرهنگ و مسائل اجتماعی و بحث های تخصصی مانند واکسیناسیون دام و طیور ساخت مسکن و پروژه های آبرسانی و بحث های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دهمین مرحله کمک مومنانه در فارس/ آماده سازی 52 هزار بسته معیشتی

آغاز دهمین مرحله کمک مومنانه در فارس/ آماده سازی 52 هزار بسته معیشتی