مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 14:272022-03-17بين الملل

گزارش میدانی روسیه از روز بیست و دوم جنگ اوکراین


در بیست و دومین روز از جنگ با اوکراین، وزارت دفاع روسیه از منهدم شدن یازده سامانه پدافند موشکی ارتش اوکراین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع روسیه در بیست و دومین روز از جنگ با اوکراین، گزارشی از روند عملیات نظامی خود در این کشور اروپایی ارائه کرد و گفت که نیروهای مسلح روسیه، طی یک روز، یازده پدافند موشکی ارتش اوکراین را منهدم کرده است.

بنا بر گزارش رسانه های محلی، وزارت دفاع روسیه در خصوص روند درگیری ها در اوکراین گفت: یازده سامانه پدافند موشکی را در یک روز منهدم کردیم و همچنین طی 24 ساعت گذشته دو بالگرد اوکراینی را به همراه دوازده پهپاد سرنگون کرده ایم .

طبق این گزارش، در 24 ساعت گذشته، نیروهای مسلح روسیه یک انبار نظامی اوکراین را با استفاده از سلاح های بسیار دقیق در استان رووینسک منهدم کرده اند .

در این گزارش همچنین آمده است: از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، 181 هواپیما و بالگرد اوکراینی، 172 هواپیمای بدون سرنشین و 1379 تانک و خودروی زرهی را سرنگون کرده ایم .

عملیات نظامی روسیه در اوکراین در تاریخ پنجم اسفند ماه پس از اقدامات تحریک آمیز غرب در نزدیکی مرز روسیه آغاز شد و مسکو بارها اعلام کرد که مکان های غیرنظامی را هدف قرار نمی دهد اما کشورهای غربی از آن زمان نه تنها اقدامی برای کاهش تنش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش میدانی روسیه از روز بیست و دوم جنگ اوکراین

گزارش میدانی روسیه از روز بیست و دوم جنگ اوکراین