مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 13:072022-03-17سياسي

«حمید خادم» سرپرست فرمانداری پل دختر شد


مراسم تکریم و معارفه فرماندار پل دختر با حضور بهرام ستاری دستنایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان برگزار و «حمید خادم» را به عنوان سرپرست فرمانداری پل دختر معرفی شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه فرماندار پل دختر با حضور بهرام ستاری دستنایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان برگزار و  حمید خادم را به عنوان سرپرست فرمانداری پل دختر معرفی شد.

در ابن مراسم معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان حمید خادم را به عنوان سرپرست فرمانداری پل دختر معرفی و از زحمات 2 سال و 2 ماه حسن رضاییان فرماندار سابق این شهرستان قدردانی کرد.

 در آیین معارفه علیرضا بیرانوند مدیر کل سیاسی و انتخابات، میلاد شرفی مدیرکل پدافند غیرعامل،  سید محمد طاهری سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان، حجج الاسلام سید محسن موسوی و حسن رضایی به ترتیب امامان جمعه شهرهای پل دختر و معمولان و جمعی از مسئولان  شهرستان پلدخترحضور داشتند.

 حمید خادم با مدرک کارشناسی ارشد مدیریت، دارای 32 سال سابقه خدمت است که  سمت های مختلفی مانند مسئول بازرسی اداره کل تربیت بدنی و معاونت اداری مالی این اداره و مسئول هیئت نظارت از مناطق استان لرستان را به عهده داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حمید خادم» سرپرست فرمانداری پل دختر شد

«حمید خادم» سرپرست فرمانداری پل دختر شد