مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 12:322022-03-17اقتصادي

17 هزار تن گوشت مرغ در خراسان شمالی تولید شد


مدیر امور طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: امسال 17 هزار تن گوشت مرغ در استان تولید و در این بازه زمانی 8 میلیون و 600 هزار قطعه جوجه ریزی انجام شد.

- علیرضا صادق در گفت و گو با ایسنا افزود: در بهمن ماه سال جاری یک میلیون و 380 هزار قطعه جوجه ریزی انجام شد که رکورد بی سابقه ای بود.

وی با بیان اینکه در شب عید به اندازه کافی گوشت مرغ وارد بازار خواهد شد افزود: میزان جوجه ریزی در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است که به نوعی سه هزار و 300 تن افزایش گوشت داشتیم.

وی گفت: به طور میانگین روزانه در این استان 50 تن گوشت مرغ به مصرف می رسد اما برای اینکه شهروندان در خصوص این ماده پروتیینی دغدغه ای نداشته باشند عرضه در این ایام را به روزانه به بیش از 110 تن گوشت مرغ گرم می رسانیم.

صادق با بیان اینکه مرغ منجمد نیز به اندازه کافی در فروشگاه های این استان در این بازه زمانی توزیع خواهد شد اظهار کرد: در قرار گاه امنیت غذایی در سازمان برنامه ریزی ها در این خصوص انجام می شود که تولید، عرضه رصد و پایش خواهد شد که تاکنون نیز هیچ مشکلی در این زمینه نبوده است.

مدیر امور طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: تلاش می شود تا در تامین گوشت مرغ گرم و سایر اقلام مورد نیاز شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 هزار تن گوشت مرغ در خراسان شمالی تولید شد

17 هزار تن گوشت مرغ در خراسان شمالی تولید شد