مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 10:122022-03-17سياسي

اشتغال راهکار اساسی برای حل مشکلات سیستان و بلوچستان است/نظارت به معنی مچ گیری نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، صبح امروز در سالن اجتماعات استانداری سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با قضات و کارکنان دادگستری سیستان و بلوچستان دیدار کرد.

رییس قوه قضاییه اظهار کرد: محسنی اژه ای خدمت در حوزه قضایی به مردم را افتخاری بزرگ دانست و اضافه کرد: یک کار کوچک در جهت رفع مشکلی از یک انسان حتی اگر مسلمان نباشد، ثواب آن از حج هم بالاتر است، این توفیق را داریم که بتوانیم در جهت تحقق آرمان ها و ارزش های الهی، کمک به مردم و تامین امنیت و آرامش مردم و فراهم کردن بستر برای رشد فضائل اخلاقی و زندگی عزتمندانه بتوانیم قدمی برداریم، با این چشم به امور نگاه کنیم.

وی گفت: شنیده بودم که مردم این استان مهربان، تلاشگر و مهمان نواز هستند و طوایغ مختلف در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی دارند که در همین مدت کوتاه سفرم و از صبحت های نمایندگان قضات این مهم را درک کردم، این خصیصه استان است.

رییس قوه قضاییه ابراز امیدواری کرد: بتوانیم در جهت رفع مشکلات این استان گام برداریم و آنچه در این خطه و حوزه قضایی لازم است بشناسیم و جهت رفع آن تلاش کنیم.

وی گفت: سلسله مسائلی داریم که در همه کشور و ساری و جاری است که بر اساس آن نسخه بپیچیم، اما هر استان را نیز باید با ویژگی ها و مولفه های آن ببینیم و بر اساس آن نسخه اش را بپیچی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال راهکار اساسی برای حل مشکلات سیستان و بلوچستان است/نظارت به معنی مچ گیری نیست

اشتغال راهکار اساسی برای حل مشکلات سیستان و بلوچستان است/نظارت به معنی مچ گیری نیست