مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 09:572022-03-17دانش

اخذ مجوز ارتقای مرکز نوآوری خرم دره به مرکز رشد


مدیر مرکز نوآوری خرم دره، از اخذ  مجوز مرکز رشد و احداث پردیس پارک مرکز نوآوری این شهرستان خبر داد.

- لیلا صباغی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بازدید اخیر معاون نوآوری و فناوری وزیر علوم و تحقیقات از مرکز نوآوری خرم ره، اظهار کرد: طی این بازدید، مجوز مرکز رشد و احداث پردیس پارک در راستای توسعه کسب و کار در خرم دره با توجه به نیاز بالای جوانان این شهرستان به اشتغال اخذ شد.

وی با بیان اینکه این مرکز از سال 98 تحت عنوان کانون شکوفایی و خلاقیت در دانشگاه کار فعالیت خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: پس از تربیت نیروهای جوان استارتاپی و شکل گیری ایده های فناورانه تیم ها، در ادامه و ط مردادماه امسال به طور رسمی به عنوان اولین مرکز نوآوری شهرستانی در استان افتتاح شد.

وی با یادآوری اینکه این مرکز در فضایی به وسعت 400 مترمربع در دانشگاه کار افتتاح شد، ادامه داد: در حال حاضر تعداد 10 واحد فناور شامل دو شرکت دانش بنیان به صورت مستقر و 15 ایده فناورانه در قالب هسته فناور غیرمستقر از خدمات این مرکز و شتاب دهنده کسب کار در مرکز نوآوری شهرستان مشغول کار هستند.

صباغی با تاکید بر اینکه برای رشد و توسعه کشور نیاز است که از اقتصاد سنتی و وابسته به نفت به سمت اقتصاد دانش بنیان حرکت کنیم، بیان کرد: برای رسیدن به این هدف باید صنعت ایجاد شود و بخش خصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مجوز ارتقای مرکز نوآوری خرم دره به مرکز رشد

اخذ مجوز ارتقای مرکز نوآوری خرم دره به مرکز رشد