مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 09:472022-03-17بين الملل

پدر «محمد الضیف» درگذشت


پدر فرمانده کل «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) که فرمانده نیروی قدس سپاه به فرزند او لقب «شهید زنده» داده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های فلسطینی، بامداد امروز (پنجشنبه)، گزارش دادند که دیاب المصری پدر محمد الضیف فرمانده کل کتائب عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) درگذشته است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در بیانیه ای ضمن تسلیت درگذشت پدر محمد الضیف و با اشاره به مجهادت های او در طول زندگی اش، اشاره کرد که وی فرزندان و نوادگان خود برای جهاد و شهادت در راه مقاومت و آزادسازی فلسطین تربیت کرد.

در ادامه این بیانیه به فرمانده کل کتائب القسام و خانواده او و تمام مجهادان و مقاومت کنندگان تسلیت گفته شده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت، مغفرت و همنشینی با انبیاء، صدیقین و شهدا طلب شده است.

مراسم تشییع جنازه پدر  محمد الضیف قرار است همزمان با حضور جمع زیادی از فلسطینیان، سران مقاومت و نمایندگان گروه های فلسطینی برگزار شود.

محمد دیاب ابراهیم المصری معروف به محمد الضیف سرشناس ترین فرمانده نظامی فعلی فلسطین پس از یحیی عیاش است که پس از توسعه ساختار و بنیان جنبش حماس، هم اکنون فرماندهی شاخه نظامی این جنبش و ستادکل آن را برعهده دارد ().


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدر «محمد الضیف» درگذشت

پدر «محمد الضیف» درگذشت