مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 23:072022-03-16اجتماعي

خدمت رسانی 4 هزار نیروی خدمات شهری قم به زائران نیمه شعبان


چهار هزار نیروی خدمات شهری برای ارائه خدمات به زائران نیمه شعبان درحال تلاش هستند و برای اسکان زائران 6 بوستان و همچنین برخی سوله های ورزشی شهر در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عباس ذاکریان عصر امروز در نشست خبری رؤسای کمیته های ستاد تسهیلات زائران استان قم که در موکب وسیاه چادر اهالی سیستان و بلوچستان در مسیر پیاده روی نیمه شعبان برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: امسال برای زائران نیمه شعبان 500 چشمه سرویس بهداشتی در اطراف جمکران و بلوار پیامبر اعظم(ص) ایجاد شده همچنین یک هزار و 600 چشمه سرویس بهداشتی در بوستان ها وجود دارد.

وی افزود: دستگاه های خدمات رسان نیز از ظرفیت های خود استفاده کرده اند، شرکت توزیع برق یک شبکه برق ایمن به همراه کنتور ایمن ایجاد و آب وفاضلاب هم آب مورد نیاز موکب ها را با شبکه فرعی تامین کرده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم عنوان کرد: امسال دستگاه های اجرایی همه امکانات خود را بسیج کرده اند تا میزان زائران باشند، در شهرداری قم 200 دستگاه اتوبوس در روز و شب نیمه شعبان برای جا به جایی رایگان زئران درنظر گرفته شده است.

به گفته ذاکریان؛  چهار هزار نیروی خدمات شهری برای نظافت با موکب ها همکاری دارند و برای اسکان زائران 6 بوستان و همچنین سوله های ورزشی شهر در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی 4 هزار نیروی خدمات شهری قم به زائران نیمه شعبان

خدمت رسانی 4 هزار نیروی خدمات شهری قم به زائران نیمه شعبان