مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 18:372022-03-16سياسي

20 شناور برای سفر از قشم به هرمز و لارک در هرروز اختصاص یافت


سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه سازمان منطقه آزاد قشم گفت: علاقمندان سفر به جزیره هرمز هم از امروز تا پایان تعطیلات نوروزی هر روز از ساعت 6: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، علی گل امینی عصر امروز با بیان این مطلب، اظهار داشت: سفر به جزیره لارک از اسکله شهید ذاکری شهر قشم به جز روزهای یکشنبه و دوشنبه در دو نوبت صبح ساعت 8 و بعدازظهر ساعت 17 برقرار است.

وی خاطرنشان کرد: اسکله شهید ذاکری قشم با دو ساعت افزایش فعالیت، از ساعت 6 صبح تا 24 نسبت به انتقال مسافران دریایی در مسیر قشم به بندرعباس اقدام خواهد کرد.

گل امینی گفت: 34 فروند شناور ایمن و پیشرفته با سه هزار و 494 صندلی هر روز از ساعت 6 صبح تا 24 کار انتقال گردشگران دریایی در مسیر قشم به بندرعباس و بالعکس را برعهده دارند.

او بیان داشت: بلیط برای مسافرانی که از قشم قصد سفر به بندرعباس، جزایر هرمز و لارک دارند توسط 8 دستگاه کیوسک و 4 نیروی انسانی مستقر در اسکله شهید ذاکری صادرمی شود.

سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه سازمان منطقه آزاد قشم گفت: هم اینک روزانه بیش از 4 هزار مسافر از بندرعباس وارد اسکله شهید ذاکری قشم می شوند و در ایام تعطیلات پایان سال و نوروز 1401 با توجه به فراهم بودن امکان پهلوگیری همزمان 8 شناور در اسکله های بندر شهید ذاکری، پیش بینی می شود روزانه بین 8


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 شناور برای سفر از قشم به هرمز و لارک در هرروز اختصاص یافت

20 شناور برای سفر از قشم به هرمز و لارک در هرروز اختصاص یافت