مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 16:072022-03-16سياسي

مدیر جدید اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان معرفی شد


حجت الاسلام مجتبی کوچک زاده طی حکمی از سوی آیت الله طباطبایی نژاد به مدت دو سال به عنوان مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نمانیده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در مراسم معارفه مدیر اجرایی رسیدگی به امور مساجد استان اظهار داشت: آنچه ما را در مسیر بندگی قرار می دهد نماز و ذکر خداوند متعال است.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در مساجد برای اقامه نماز باید پررنگ باشد، گفت: مساجد هم محل نماز و عبادت و هم محل گره گشایی از کار مردم شود.

وی با تاکید بر اینکه آبادانی مساجد تنها به ساخت و ساز و مباحث فیزیکی نیست، گفت: امام جماعت باید در مسجد محل مرجعیت داشته باشد و بتواند برای رفع مشکلات مردم و محله تلاش و اقدام موثر کند و نماز اول وقت، نماز در مسجد و نماز جماعت از اولویت هایی است که در اقامه نماز نباید فراموش شود.

طباطبایی نژاد اظهار داشت: مساجد می توانند بسیاری از مشکلات مردم را برطرف کنند و در حل مسائل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی جامعه نقش مهمی دارند و هیچ مکانی به اندازه مساجد نمی تواند در راستای کمک به مردم و هدایت جامعه و همچنین پیاده کردن جهاد تبیین ایفای نقش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر جدید اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان معرفی شد

مدیر جدید اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان معرفی شد