مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 15:322022-03-16اقتصادي

شکسته شدن رکورد صد ساله صادرات، واردات و ترانزیت ریلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدمیعاد صالحی در آیین الحاق 470 دستگاه انواع ناوگان ریلی به شبکه راه آهن کشور با بیان اینکه توانسته ایم رکورد های جدیدی از ارتقا و بالندگی صنعت ریلی بر جا بگذاریم گفت: - مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی از شکسته شدن رکورد صد ساله صادرات، واردات و ترانزیت ریلی با جابجایی 4 میلیون تن بار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدمیعاد صالحی در آیین الحاق 470 دستگاه انواع ناوگان ریلی به شبکه راه آهن کشور با بیان اینکه توانسته ایم رکورد های جدیدی از ارتقا و بالندگی صنعت ریلی بر جا بگذاریم گفت: دولت از محل تبصره 18 قانون بودجه و ماده 12 قانون رفع موانع تولید به صنعت ریلی کمک کرد و در سه ماهه پایانی امسال 470 دستگاه واگن باری، مسافری و لوکوموتیو به شبکه ریلی اضافه شد.

وی ارزش این 470 دستگاه ناوگان را 1،350 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: بر اساس ماده 12 قانون رفع موانع تولید پیش بینی شده تا پایان سال 1402 معادل 7.

5 میلیارد دلار برای توسعه صنعت ریلی اختصاص داده شود، اما کل پرداختی از این محل تاکنون کمتر از صد میلیون دلار بوده که در برابر 7.

5 میلیارد دلار رقم ناچیزی است.

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران افزود: 5 ماه قبل که وارد راه آهن شدم تعداد لوکوموتیو های فعال 82 دستگاه بود که این رقم کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکسته شدن رکورد صد ساله صادرات، واردات و ترانزیت ریلی

شکسته شدن رکورد صد ساله صادرات، واردات و ترانزیت ریلی