مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 13:572022-03-16فرهنگي

برگزاری یازدهمین جشنواره استانی شعر و قصه در زنجان


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: یازدهمین جشنواره استانی شعر و قصه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و انجمن ادبی اشراق برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، داوود سپهری اظهار کرد: یازدهمین جشنواره استانی شعر و قصه در بخش های هفت گانه شامل شعر کلاسیک فارسی، شعر کلاسیک ترکی، شعر آزاد فارسی، شعر آزاد ترکی، داستان کوتاه فارسی، داستان کوتاه ترکی و بخش ویژه پژوهشی برگزار می شود.

وی افزود: ارسال آثار به این جشنواره از 21 اسفندماه مصادف با بزرگداشت نظامی گنجوی آغاز شده و تا 16 اردیبهشت ماه یعنی سالروز حسین منزوی ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: شرکت در این جشنواره برای عموم شاعران و نویسندگان استان و غیربومیان ساکن از جمله دانشجویان و .

آزاد است.

آثار نباید در دوره های پیشین به این جشنواره ارسال شده باشد.

وی یادآور شد: هر شرکت کننده باید 3 اثر نه کمتر نه بیشتر در هر بخش اثر ارسال کند و در بخش های ویژه ارسال یک اثر کفایت می کند.

این مسئول با اشاره به اینکه ارسال مشخصات کامل شناسنامه ای و نشانی و تصویر کارت ملی و عکس الزامی است، گفت: بخش مربوطه باید در متن آثار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یازدهمین جشنواره استانی شعر و قصه در زنجان

برگزاری یازدهمین جشنواره استانی شعر و قصه در زنجان