مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 12:322022-03-16فرهنگي

پرواز اسب سفید منتشر شد


رمان «پرواز اسب سفید» با درون مایه ایی از جنس انتظار و مهدویت به قلم سیده عذرا موسوی توسط انتشارات آستان قدس رضوی در آستانه نیمه شعبان منتشر شد.

- ایسنا/خراسان رضوی رمان پرواز اسب سفید با درون مایه ایی از جنس انتظار و مهدویت به قلم سیده عذرا موسوی توسط انتشارات آستان قدس رضوی در آستانه نیمه شعبان منتشر شد.

بر اساس اعلام ناشر رمان پرواز اسب سفید داستان دختر نوجوانی به نام گلبرگ است که پدرش گرفتار مشکل بزرگی شده و خودش هم مجبور است تابستان را دور از پدر و مادر با دلهره و سختی بگذراند و انتظار بکشد.

او در روزهای پر انتظار خود در این تابستان سخت می کوشد به همه کمک کند.

این رمان در 16 فصل شامل فصل اول، نهنگ تنها، سال هاست که طول اقیانوس را می رود و می آید، فصل دوم، تو کجای این ماجرایی گلبرگ!؟ من کجام؟ فصل سوم، زندگی، راه خودش را می رود گلبرگ، فصل چهارم، مثل یک پری دریایی غمگین، ته آب های گرم، فصل پنجم، ظرفت را بزرگ کن گلبرگ، فصل ششم، کی می تونه، بگه که اندازه مشکل کی بزرگ تره؟ فصل هفتم، مسابقه را تمام کن گلبرگ فصل هشتم، مثل گم شدن توی جنگل، فصل نهم، کتی از تکه های بزرگ رنگارنگ، فصل دهم، کرم سیاه و چروکیده ای که از پروانه شدن منصرف شده، فصل یازدهم، درد مش اسد بی پولی نبود؛ بی کسی بود، فصل دوازدهم، برای آدم زنده، عزاداری نکن گلبرگ، فص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز اسب سفید منتشر شد

پرواز اسب سفید منتشر شد