مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 12:022022-03-16ورزشي

آشنایی با داور داربی 98


مهدی سیدعلی یکی از داورانی است که در دوران قضاوتش، از کارت دادن به بازیکنان ترسی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داربی نود و هشت در حالی از ساعت 17:30 روز پنج شنبه، 26 اسفند با سوت مهدی سیدعلی در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد که شرایط جدولی دو تیم کار را حساس کرده و پیروزی در داربی برای هر کدام از دو تیم، قدم بزرگی به سوی قهرمانی است و تیم برنده شانس بالایی برای فتح لیگ بیست و یکم دارد.

حساسیت این دیدار زمانی دو چندان می شود که انتخاب قاضی این میدان حواشی زیادی داشت و سرانجام قرار شد سیدعلی باتجربه پس از سال ها قضاوت در لیگ برتر، برای اولین بار این دیدار را سوت بزند.

او در سال های اخیر بارها نامش به عنوان یکی از گزینه های اصلی قضاوت در شهرآورد تهران مطرح شده بود اما هیچوقت نتوانسته بود به عنوان گزینه نهایی انتخاب شود و به عنوان داور پا به میدان شهرآورد بگذارد.

این داور 43 ساله که جانشین پیام حیدری برای سوت زدن در داربی 98 شد، قرار بود هفته گذشته دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان را در چارچوب هفته بیست و دوم سوت بزند که با قهر او، کار به علی صفایی واگذار شد.

سیدعلی که باتجربه ترین داور فعال حاضر در لیگ برتر به شمار می رود، در 214 قضاوت خود در لیگ برتر، 504 کارت زرد و 59 کارت قرمز به بازیکنان داده است و جزو داورانی است که کارت های زیادی از جیبش خارج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با داور داربی 98

آشنایی با داور داربی 98