مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 11:572022-03-16سياسي

اهدای 23 هزار جهیزیه به افراد کم برخوردار کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سیدمرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) صبح امروز در مراسم اهدا 23 هزار سری جهیزیه به مددجویان کشور که در ورامین برگزار شد اظهار کرد: تلاش بنیاد مستضعفان با عملکرد صحیح مدیریت آن که برخاسته از معارف انقلاب اسلامی است باعث شده تا کمیته امداد بتواند بسیاری از نیاز مددجویان را برطرف کند.

وی گفت: این که امروز نهادهای انقلابی در کنار مردم و خیرین به فرمایش رهبر معظم انقلاب در 15 شعبان دو سال قبل در اجرای رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه پیشگام شدند، نشان از ولایتمداری و تبعیت از فرامین ایشان است که توانست بسیاری از مشکلات نیازمندان را برطرف کند.

رییس کمیته امداد افزود: از جمله مهم ترین وظایف و مأموریت های کمیته امداد رسیدگی به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان و توانمندکردن مددجویان در قالب ایجاد شغل و تأمین مسکن و فعالیت های خودباوری و خوداتکایی و تأمین جهیزیه زوج های جوان است که با کمک بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام محقق شده است.

بختیاری بیان کرد: سال قبل کمیته امداد با استفاده از منابع داخلی، کمک خیرین و حمایت بنیاد مستضعفان 6 هزار سری جهیزیه به نیازمندان اهدا کرد و امسال هم با کمک 50 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان و اهدا این 23 هزار سری جهیزیه و کمک هزینه ازدواج، تمامی افر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 23 هزار جهیزیه به افراد کم برخوردار کشور

اهدای 23 هزار جهیزیه به افراد کم برخوردار کشور