مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 11:222022-03-16اقتصادي

قیمت مصوب میوه شب عید در سیستان و بلوچستان اعلام شد


سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان از تصویب قیمت انواع میوه تنظیم بازار شب عید خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان، ابوالفضل احمدزاده اظهار داشت: در راستای اجرای طرح خرید، ذخیره سازی و توزیع میوه شب عید با قیمت مصوب دولتی، جلسه ای با حضور اعضای مرتبط برگزار و قیمت نهایی انواع میوه ویژه ایام پایانی سال 1400 و نوروز پیش رو تعیین شد.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان افزود: پس از پیشنهاد و بررسی انجام شده از سوی دستگاه های متولی، با هدف صیانت از حقوق عامه و تاکید دادستانی مرکز استان بر کاهش نرخ اعلامی، سه نمونه میوه با کیفیت مطلوب و قیمت تعاونی ارزان تر جهت توزیع مصوب شد.

وی گفت: با در نظر گرفتن شرایط استان و معیشت و اقتصاد شهروندان، مقرر شد تا به منظور حمایت از مصرف کننده و توانایی خرید میوه برای همه مردم، هر کیلوگرم پرتقال والنسیا به قیمت 90 هزار ریال و سیب زرد و قرمز هر کیلوگرم 100 هزار ریال عرضه شود.

احمدزاده ادامه داد: طبق هماهنگی انجام شده نیز به زودی چندین مرکز به منظور عرضه تعاونی میوه های شب عید در سطح شهر دایر شده و به مردم نیز اطلاع رسانی می شود که این جایگاه ها در ایام عیدنوروز نیز آماده ارائه میوه تازه با نرخ تعیین شده خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مصوب میوه شب عید در سیستان و بلوچستان اعلام شد

قیمت مصوب میوه شب عید در سیستان و بلوچستان اعلام شد